
God 17. mai!
I dag er det Norges nasjonaldag, og med dette bildet tatt for mange år siden, ønsker jeg alle en riktig

I dag er det Norges nasjonaldag, og med dette bildet tatt for mange år siden, ønsker jeg alle en riktig

Gratulerer med dagen! Så er det igjen blitt 17. mai, og her jeg bor er det en aldeles strålende dag.

Nå er det like før her i gården. Ettermiddagen så langt har gått med til forberedelser for morgendagens 17. mai-feiring.

Da er det endelig blitt 17. mai, og her jeg bor ser det ut til en bli en nydelig dag,
Du må være logget inn for å legge inn en kommentar.